16 سال بعد از افتتاح بیمارستان
 شهرستان فومن صاحب دستگاه سی تی اسکن شد
14 تیر 1403

 شهرستان فومن صاحب دستگاه سی تی اسکن شد

 با توجه به جانمایی و آماده سازی فضای نصب دستگاه سی تی اسکن  انتظار می رود بخش سی تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی در هفته دولت (اوایل شهریورماه) افتتاح شود.

کلانشهر: همزمان با ورود اولین دستگاه سی تی اسکن به ...